Mijn Services

Actie voor impact

Shifting Business lukt alleen met een voortdurend ritme van Plannen, Uitvoeren, Controleren, Verbeteren en weer Uitvoeren. Daarom ga ik voor een integrale aanpak: iedereen binnen je organisatie bewust maken van dit ritme, dit effectief toepassen en elkaar scherp houden. Als organisatie blijf je zo verwachtingen overtreffen. Dit alles met betrokken medewerkers en op basis van vastomlijnde processen die in ontwikkeling blijven. Zo houden organisaties grip op de processen, ook als de situatie blijft veranderen.

Trainen voor Impact

Een organisatie staat nooit stil. Zeker niet als blijvende klantimpact je doel is. Dan is het wel zaak om alert te blijven. Levert je team wat klanten willen en doe je dat slim? Tevreden achterover leunen is dan geen optie. Maar hoe blijf je als organisatie en als team klanten proactief verrassen.

Ik weet dat organisaties en ondernemers altijd met verbetering bezig zijn. Ook, of juist, als het goed gaat. Dit vraagt naast aandacht ook training en begeleiding. En een scherp oog dat signaleert, stimuleert en activeert of mensen en processen nog optimaal functioneren. Of de bestaande potentie nog goed en effectief benut wordt. Ook dan kan ik helpen. Bijvoorbeeld door je mensen te trainen in het ontwikkelen van de juiste verkoophouding en klantgerichtheid. Het blijft immers zaak om mensen op alle niveaus mee te nemen, uit te dagen en te helpen om te excelleren. Dat doe ik als inspiratiebron en om ze te prikkelen. Zo creëren we samen ruimte voor verandering en groei. En dus voor klantimpact en omzet.

Spreken voor Impact

Ik help u om de boodschap van uw organisatie met impact over de bühne te krijgen. Naar uw medewerkers, klanten en andere belanghebbenden. Ik doe dit met een energieke en krachtige presentatie die bewustzijn aanwakkert en aanzet tot actie. Maar ook als dagvoorzitter of moderator kan ik inzichten vergroten en beweging in gang zetten. In organisaties is namelijk altijd potentieel en kracht aanwezig. Dit vertalen naar toegevoegde waarde voor de klant blijkt vaak lastig te communiceren. In veel gevallen is alleen een heldere boodschap en een klein zetje nodig om snel resultaten te boeken. Met mijn verhaal, ervaringen en concrete handvatten help ik ook jouw organisatie vooruit.

Gebruik maken van mijn services?
Maak een afspraak.